CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 21, 2011

minggu2 terakhir.

olla!
da betahun rasenye x bermanja dgn blog.
ini adalah kerana faktor2 ketandusan idea untuk mencarot d sini.
oke,tajuk post kali ni mcm aku nk pergi mati plk kan.
minggu2 terakhir.
mungkin la ini minggu2 terakhir aku kat bumi Allah ni kan.
sapa tau..
tp actually nk cita pasal minggu2 terakhir kat bumi MERBOK ni sebelum aku bersenang lenang kat rumah selama hampir 2 bulan dan seterusnya menjadi senior yg x kerek di bumi MERBOK ni.
sekejap sgt rasanya sem 2 ni berlalu.
lagi 2 minggu je nk final.

tapi minggu2 terakhir macam ni la sgt x best!
semua jenis assignment,masalah,penyakit dan segala jenis kejadah nk datang bertimpa2.
oke,start dari 17 feb hari tu masalah pertama dtg.
aku di saman sebanyak RM40 kerana x dtg seminar MUET.
mmg terbaikkk..
4 hari gua x makan beb...
terus aku jd kurus ngalahkan ZIANA ZAIN!

seterusnya aku d terjah oleh assignment yg x berperikemanusiaan dan test2 yg rakus x lupa juga penyakit berjangkit yg berbahaya.
arh,mmg sadis la kan aku kena jwb test PSYCHO dlm keadaan dahi panas, mata merah da hidung berair.
KaK LIMaH pn x mcm tu.
haha.

lepas ni perlu fokus pd forum plus exhibition plus test law la plk.
then baru final.
mmg mencabar hidup aku sekarang.
adeshhh..
x sempat gua nk berCHINTA!


0 lovers: