CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 26, 2011

kipas hangin.

pagi2 lagi gua da hangin ngalahkan
kipas hangin cabok dalam bilik abg gua !
ini semua member tersyg gua punye pasal.
semalam bg janji palsu nak carik keje same2.
tp hari ni dia hilang tanpa kata !
cehhhhh !
ape pn x bole.
x pe bhai, gua masih anggap lu kwn gua.
*gune p'kataan GUA bajet mcm ganas, tuiii !*

sebenanye aku da bosan tahap gaban duk kat uma ni.
baru sebulan je pn cuti,
tp hidup aku spnjg cuti ni punye lah sadis.
hari2 ngadap tv dgn lappy.
sampai tv dgn lappy ni pn da x larat nk hadap aku.

btw,
i need a job.
at least x de la rasa mcm nak bunuh diri sbb
bosan duk rumah ni.
hilang terus cita2 aku nak jd suri rumah.
BOSAN bhaiii..

plg tak pn cuti ni aku nak jd
lawyer part time ke,
DPP part time ke..
legal adviser part time pn oke.
haha.
mmg haram la nak dpt keje
kalau demand mcmni !



0 lovers: