CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 10, 2011

10.12.2011

selamat bulan disember sume !

aku off day hari ni sebab nak buat surprise dkt en.bucuk kesayangan.
haha !
so, selamat tinggal dkt KFC utk sehari.

anyway,
aku ke kampung En. bucuk di Sawah Sempadan hari ni.
ada kenduri kendara la katakan.



ini adalah muka tembam dan eksaited kepunyaan aku !
kau ada ??
haha.


ini abg ipar aku yg ambik.
aku dan en. bucuk hanya watak sampingan saja dlm gmba ini !
sobsssss
yg lain adalah mak, abah dan kakak2 aku.


tadaaa..
bakal menjadi kg halaman aku.
kui3...

p/s : gamba2 ni suma aku curik dr abg ipar aku.
itu pn hanya gamba kendit sbb aku segan nak menggedik berposing dpn kamera bila di kelilingi sanak saudara en. bucuk !
haha.

oke,
itu saja nak cita !


0 lovers: