CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 24, 2012

awan biru.

menghirup udara petangpetang lagi bagus dari tengok drama petangpetang kan ? *tetibe

btw, fuhhhh cket dekat belog yang berhabuk ni !

aku agak stress barubaru ini memandangkan sibok menyiapkan persiapan menyambut kedatangan orang baru. bahahaha. oke, merepek je.

ouh ye, aku da berenti kerja kat kfc.
hampir sebulan la jgk.
dan aku rasa sgt HEAVEN !
anda bile lagi ?? hakhak.

sekarang aku sibok dgn aktiviti pengambilan lesen kereta. hebat bukan ? haha.
brother yang ajar aku bawak kereta tu bermuka kerek sahaja.
bajet aku takut lettewww..

aku risau ! sangat risau bila mempikirkan nasib borangborang yang aku perlu sediakan untuk register degree nanti. satu hape pun x siap punn. mati la mcmni punn !
dan, di saat rakanrakan tadika aku yang lain sudah disahkan peminjaman ptptn mereka, aku baru sahaja terkedekkedek sambil makan keledek nak mengisi borang dia.
oke, fine. makihamun diri sendiri. 

kesimpulannya, saya semakin bahagia dengan hidup saya.
k,bai.

p/s : semakin hari semakin banyak benda perlu dipikirkan.
da tak berminat nak jadi manusia. bole ?



0 lovers: