CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 24, 2012

put a smile and move on !



hari ke 21 melangkah ke degree of law.
perasaan masih sama.
takut. risau.
kemain la lagi nak risau la bagai kan.
hari ni sudah up sedikit setelah di brain wash oleh diri sendiri.
sedih bukan ? 
sendiri down sendiri kasi up.
haha.

btw, aku belajar something di sini.
 semalam dan semalamnya di saat aku down x pasalpasal hanya kerana ayat sinis seorang insan yang mungkin didatangkan oleh ALLAH untuk menguji aku,
aku sedar yang aku bukan sorang.
masih ramai yang sudi bagi motivasi kat aku.
*sumpah aku terharu gila bila hampa duk bagi ayat power kat aku*
huhu.

la ni,
aku habaq kat hampa suma, aku nak belajaq rajinrajin.
biaq pi org nak kata apa kat aku.
depa nak kata aku loner ka, x layak jd lawya ka,
aku tak heran da.
yang nak jd lawya sat g aku, bkn depa !
haha.
toooodiaa semangat kemain.

oke,
mood serius balik.
aku tak tau sejauh mana kaki ni nak melangkah,
tapi aku nak cuba jgk sbb ni ape yang aku nak.
even kalau aku terkandas ke, fail ke, at least aku da cuba kan.
betul la macam yg kakak aku habaq dlm fb,
katanya,
Normala Ahmad Kebimbangan dalam diri dibuat oleh kita sendiri. Kita ciptakan kebimbangan dalam fikiran melalui khayalan yang melambung tentang sesuatu perkara...padahal benda tu very easy! hihihi
11 hours ago ·  ·  2

*tetibe nak jd motivator utk diri sendiri pulak.kui2*

toodiaa, lawya to be !

~kadang kadang Allah menghadirkan UJIAN untuk membuat kita jatuh dan putus asa kerana DIA mahu kita belajar untuk berdikari tanpa mengharapkan bantuan orang lain selain dariNYA. ;)
~sebelum dapat barang yang baik, ALLAH akn duga hambanya dulu.
~berhenti mengeluh & terus berani menempuh cabaran dan ujian dgn kudrat yang ada.
~if people are trying to bring you down,it only means that u are above them.

p/s : utk yang bagi motivate via fon, fb and direct,
thank sgt. korang buat aku rasa macam hotsetap ! haha.



0 lovers: