CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 27, 2012

meriam buluh :)

duit raya aku dah habes buat bayar bil BEROKband yang tertunggak dah 3 bulan.
jadah ape mukadimah nak mengaibkan diri sendiri ?
HARHAR !
well, 
sekejap dah 8 syawal.
nengok orang lain sebok nak ngapdate pasal raya,
maka aku pn terganggu gugat.
btw,
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN 
dekat semua yang kenal aku, 
especially
member2 lame yg dah bertaun x jumpe.
mgkin mereka dah beranak pinak.
member2 kat uitm merbok dulu,
member kat uitm shah alam,
pensyarah2 dan bekas pensyarah uitm kedah dan s. alam.
cikgu2 lama,
jiran2, sedare mara.
boipreng dan bekas2 boipreng (eceh !)
arh ! semua lah.
kang pakinson jgk tangan aku nak naip sorang2.
sebagai pencuci mulot, uolss nengok lah gegambo raya yg aku culik kat pesbuk kakak aku ni :)


aku harap x de org salah paham dgn mengatakan bahawa seliper jepun yg mak aku pakai tu adalah kasut raya beliau.
tidak. serious bukan.


mereka bukan calon2 ustazah pilihan.
mereka adalah kakak2 dan anak buah aku.


budak sebelah aku tu mmg suke interprem.
abaikan dia.
fokus pada muka sesuci lebaran aku.


anak2 adalah amanah tuhan.
ibu bapa lah yang mencorak masa depan mereka.
EH, tetibe !

oke,
itu saja.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI sekali lagi.
maafkan segala kesalahan yang lalu.
kita 0-0 oke !

ps  : iklan raya BERNAS yang ade budak buta n budak bisu tu sedih gila kan ? sobsss



0 lovers: