CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 31, 2011

soklan ape ntah ni.

morning, selamat bersahur uolsss!!

sementara nak tgu bersahur,berjalan jalan kejap di GOOGLE.
then terjumpa soklan2 banyak2 ni.
boring punye pasal tergediks la plk nk try jwb.
kahkahkah!
check it out jela.
  • 1. Apa harapan you apabila berkenalan dengan seorang lelaki yang you suka, untuk saja berkawan atau untuk future husband? 
  • auwwss malu la i nak jawab !
  • tapi haruslah untuk mendirikan MASJID!
  • *blushing*

  • 2. Bila you planning untuk berkahwin?
  • bila da datang SERU.
  • kahkahkah!
  • specificnya before 25 kot.
  • lagi specific, 23 la !
  • *gila awal kau nyahhh...*

  • 3. Bagaimana wedding yang you imagine kan, tahap artis ke, vip ke?
  • secara jujur dan jujurnya,
  • aku x pelukan wedding of the year.
  • cukup wat yg wajib je.
  • *jimat gila sape kawen dgn aku*

  • 4. Adakah you ni anak mak? Atau seorang yang hanya mengikut kata ibu bapa dalam perihal perkahwinan? 
  • yes, aku anak mak.
  • pahal, kau x puas hati ke??
  • mak aku selalu tau what is da best 4 me!

  • 5. Adakah you ni seorang yang boleh dikatakan sebagai seorang yang keibuan? 
  • sumpah malu nak jawab soklan ni.
  • errrr..NO KOMEN

  • 6. Adakah you seorang yang sukakan kanak-kanak? Berapa ramai anak yang you mahu miliki? 
  • aku suka budak2 yang CUMEL dan x BANDEL sahaja.
  • yg x CUMEL jgn dkat dgn aku.
  • haha. kau JAHAT teya!
  • aku rasa cukup la 4.
  • x larat noksss..

  • 7. Apa yang you shopping setiap bulan? 
  • SHAWL!
  • tidak lupa juga coklat.
  • kui3..

  • 8. Bagaimana cara your money management? Suka menyimpan duit, atau suka menabung, melabur?  ;)
  • bak kata daus,
  • SEBING maaaa..
  • HAHA.

  • 9. Adakah you mempunyai hutang dengan mana-mana bank, finance company? 
  • aku hutang dgn acai 5posen.
  • kau nak tlg bayar ke??

  • 10. Apa yang you paling suka lakukan masa lapang?  ;)
  • tidoqqqq..

  • 11. You suka tidur tak, dan selalu bangun pukul berapa? 
  • gila x suka!
  • kalau bole x mao bangun teruihh!

  • 12. Pernah tak you jatuh cinta dengan 2 orang lelaki sekali gus? 
  • PERNAH! 
  • kisah pulak kau.

  • 13. Adakah you ni boleh dianggap sebagai seorang yang romantik? Suka dimanjakan? Suka berkepit setiap masa? 
  • TIDAK. TIDAK. TIDAK.
  • err..sometimes kot

  •  14. Adakah you mahu pasangan you seorang yang romantik? Jika dia tidak romantik macamana? 
  • x payah la.
  • jap, jap!
  • romantik tu camne erk??

  • 15. Adakah you ni seorang yang cepat kasihan pada lelaki? 
  • da kalau muka mamat tu seposen habes,
  • kesian gak la aku kat dia.

  • 16. Best vacation holiday yang pernah you pergi? 
  • belum ada yang terBEST.

  • 17. Adakah you ni seorang pembersih? Suka mengemas? Pakaian sentiasa berlipat dan barang ditempatnya? 
  • jujur,
  • aku rimas gila tgk tempat2 yg semak.
  • insyaallah akn aku kemas,
  • SERIUS ni weyh..

  • 18. Perkara yang you paling benci dalam diri lelaki? 
  • aku x suka lelaki kaki pukul.
  • kau igt kau MACHO??
  • lagi satu,
  • x suka lelaki MEROKOK!
  • bg aku kau sgt busuk.

  • 19. Perkara yang you paling suka lelaki lakukan untuk you? 
  • err..
  • ntah.
  • suka bila mereka loya buruk.
  • tp bkn yg annoying.

  • 20. Lelaki yang sebagaimana yang boleh buat you rasa teruja? 
  • lelaki macam MUHAMMAD FIRDAUS B. OSMAN
  • auwww..

  • 21. Apakah satu hadiah yang paling you suka sekali pernah you terima? 
  • pernah aku terima??
  • ape ntah.

  • 22. You suka berkawan dengan ex-boyfriend tak? 
  • oke, serius x suka!
  • once kau da jd ex aku maknanya bye2!
  • aku x kan reply msg kau.
  • x caye tanya ex2 aku.

  • 23. You boleh terima tak kalau boyfriend you masih berkawan dengan ex-girlfriend dia? 
  • boipren i x de ex gelpren

  •  24. Bila you sudah menjadi isteri, suami you nak keluar dengan kawan-kawan lelaki dia, you akan larang tak?
  • ntah.
  • tgk la kalau da kawen nanti.

  • 25. Bagaimana pula jika ada seorang wanita yang dalam kesusahan, perlukan bantuan suami you. Adakah you akan cemburu? 
  • apa salahnya.

  • 26. Seorang lelaki, sangat suka masakan ibunya, jadi apabila berkahwin, dia akan mengharapkan pasangannya pandai memasak sesedap ibunya, adakah you boleh lakukannya? 
  • kalau unuk hubby tercinta apa salahny try hard kan.
  • kih3! malu ngat eihh..

  • 27. What is your favourite movie/songs… suka menonton movie or going for a concert? Mungkin suka tengok teater? 
  • suka tengok movie.
  • apa sahaja cerita yang best aku layan.

  • 28. Suka jogging? Exercise? Swimming?
  • lately suka jogging dan badminton.
  • lain2 gua x layan derr..

  • 29. Apakah tabiat buruk you? 
  • saya seorang yang annoying,
  • moody tanpa sebab.
  • merajuk x tentu pasal,
  • suka tidoq.
  • KAU kesah ke bhaiii??

  • 30. Very sure you tidak akan benarkan suami you kahwin lagi seorang, tetapi bagaimana jika dia dan girl tu sudah jatuh cinta… kalau tak kahwin nanti berdosa. So apa solutions dia?
  • pilih AKU atau DIA.
  • berkongsi laki memang x la!!

0 lovers: