CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 2, 2011

saya nak jd cun mcm awk bole x ??

aku da kurus secara b'tubi2 sbb t'pkse naik turun tangga utk ke kelas
sepanjg sem ni.
terus rasa diri ni seramping ROZITA CHE WAN 
dan s'cun MAYA KARIN!.
haha ! over !!

oke,
cukup la dgn mukadimah yg entahapehape.
actually aku nk membatak cket neyh..
malam ni utk pertama kalinye aku b'jaye
menonton filem CUN! setelah b'bulan2 mngidam nak tgk
 REMY ISHAK dlm cite ni.
fine ! fine !
ini adalah sgt ketinggalan zaman.
lepas b'bulan2 cite ni kua baru kau dpt tgk teya????
x kesian langsung..



btw,
cite ni gile CUN!
memang CUN tahap membunuh la wa ckp lu!
SELENA GOMEZ pn x CUN mcm cite ni.
haha.
tibe2 aku rase MAYA KARIN mcm lg cun plk 
dr aku dlm cite ni.
?????
errr..W.E!
dan, dan, dan..
aku telah jatuh tangga pandng ke 125 kat REMY ISHAK!
auwwww..
awak tau x awak sgt sweetttttt??
*blushing*





scene dlm movie ni pn sgt cun!
anyway,suke tgk FAEZAH ELAI yg sempoi habis dlm movie ni.
sape yg x tgk atau belum tgk atau x nk tgk atau x b'cadang nk tgk
movie ni mmg rugi tahap x CUN la !

0 lovers: