CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 25, 2011

saya perlukan CHARGER itu.

da hampir sebulan sem 3 berlalu.
maknanya da dekat setahun lebih aku 
mengKHALIFAHkan diri d bumi MERBOK ni.
tp aku tetap sama.
masih HOMESICK, HOMESICK dan HOMESICK.
ini sgt DAMN!

hari tu ade org ckp aku tabah sbb jarang nak nmpak aku balik selangor.
dalam hati aku cuma gelak kuat2 sebab kau da tertipu !
kah..kah..kah..
itu bukan tabah namanya,
tp menurut perintah makabah yg x mengizinkan aku kerap2 balik.

dan cuti isra' mikraj selama 4 hari nt pn aku x dpt balik.
jgn tanya kenapa,sbb aku pn x tau.
wlupn dlm hati nanges2 nak balik.
bila dgr dan nmpak rumate2 tersayang bercerita pasal
keterujaan mereka nk balik,
aku cuma mmpu tersenyum bahagia utk mereka..
*pasal ape ayat nk tacing sgt ni, aku pn x tau!*
kalau la korang dengar aku menages dlm hati..
sob..sob..sob..


p/s: BATTERY AKU SEMAKIN LEMAH DAN LEMAH.
CHARGER AKU CUMA SATU,IAITU MEREKA YG AKU RINDU..


sekian!

0 lovers: