CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 28, 2011

kerinduan dalam perpisahan.

alhamdulillah,
sudah berakhir pn pengajian kat
UiTM KEDAH.

teringat dulu masa mula2 dtg,
aku menangis laju2 sbb x nak duduk situ lama2.

tapi hari tu
aku menangis laju2 sbb terpaksa 
tggalkan bumi MERBOK yg dulunya 
aku selalu kutok2.

btw,
4 hari hidup tanpa merbok sudah terasa sikit RINDU.
RINDU kat ayam foodcourt yg sedap tuu.
RINDU nak pegi kelas.
RINDU nak guna wifi UiTM.
RINDU dkt katil buruk dalam bilik aku tu.
RINDU nak m'gedik dgn AISYA.
RINDU nak tgk muka garang ZAHIRA.
RINDU jgk dgn kesengalan YANA.
RINDU. RINDU. RINDU.

tapi serindu rindu aku,
aku tetap x nak tgk muka UiTM KEDAH lg
utk DEGREE akan dtg ! 
haha.


dalam kenangan..



p/s : agak2 mereka yg aku rindu,
rindu kat aku x ???

0 lovers: