CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 20, 2011

suke hati kau lah nak bg tajuk ape kat post ni.




eh, eh, eh,
skarang kan, sekarang kan..
aku berada di hadapan lappy sambil segan silu m'update blog
sedangkan lagi 2 JAM 20 MINIT 
aku akn m'jawab final paper GLOBAL.


apekah ? apekah ? apekah ?!
bukankah sepatutnya aku berada di hadapan nota2 kecil
sambil m'garu2 kepala untuk m'igt kembali fakta2 penting ??
FINE..aku x serajin itu!
*maki hamun diri sendiri*

ouh ye, teringat pesan mak semalam,
"sebelum jawab jgn lupe baca AL-FATIHAH dgn niat supaya sng jawab."
baik mak.!
i love u.
pagi2 tadi incik abang kesayangan sudah m'bebel 
mengingatkan supaya breakfast b4 exame.
baik lah awak.!
love u 2.
lagi..lagi..
aku berpesan pada diri sendiri supaya
bagi jawapan yang cerdik2.
kalau nak goreng pn goreng cara cerdik.
kehkehkeh.

oke
itu saja.
gud luck untuk diri sendiri.

p/s.: pagi2 mata sudah lebam macam anak panda yang comel
sbb semalam tido lambat BUKAN KERANA STUDY.
*padanmukaaku!*



0 lovers: