CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 11, 2011

malam glamor ! kau ade ??

wazzup derr..
ini cerita 2 hari lepas.
x lah x up-to-date sgt kan.

oke,
jumaat lepas bertempat di PARK AVENUE HOTEL,
kami warga PRE-LAW part 3 and part 2 telah berDINNER beramai2.
gempak bkn??

DINNER ni mmg event every sem la kot.
and untuk sem ni, tema yg di pilh is RETRO RAYA.
tp k'bykkan student yg dtg x lah retro mana aku tgk.
termasuk lah aku
hahaha.
mayby tema malam tu ptt di tukar pada GLAMOR RAYA kot.
keh3.


ketika ini masih lagi di depan kolej.
mereka sgt gojes bukan??
sbb tu lah aku xde dlm gmbar.
kerana terlalu segan utk b'fotoshoot dgn insan2 gojes.
auwwww..


ini di hadapan PARK AVENUE.
masih tiada saya.
jadi, dimana saya????



tadaaaaaa.
inilah saya yg plg x gojes pd malam dinner itu!



aku dan RARA.
sgt segan untuk bergambar dgn RATU KEBAYA itu.
keh3..


cuba tgk betul2!
bukankah gambar ini seperti
di ambil di KARPET MERAH ABP???



sebelum makan pn sempat berposing!


desert pada malam itu.


mereka yg sgt CANTIK pd malam itu :)


menu utama.
bole tahan sedap.


oke,
ini pasangan aku pada malam itu.
ke mana pn berdua.
sweet bukan?
haha.


sebelum pulang harus lah berBAJETHOT
ngalahkan RETISSS dulu bhai !



ini antara PL3A yg dtg.
mereka sanggaaattt
MALETOPSSSSS !


sempat jugak bergambar bersama peminat.
auwwwwww..
HAHA

dan,
tibalah masa untuk PULANG.

oke,
bye!!




0 lovers: