CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 22, 2010

weyh..aku malu!!!

Hari ni 22/12/10! Mkna nya esk aku akn pulang ke kg terchenta. So hari ni mmg eksaited TERLEBIH la kan. Haha! Bangun pg pn punya la awal bajet mcm nk smyg tahjud je. Hari ni jgk pnya la byk class! Replacement class pn nk wat hari ni. Dari pagi sampai ptg kena kehulu ke hilir masuk class,pukul 5 baru settle sume. Da mcm org keje pjbt da. Haissshhh..penat seyh!

Disbbkn aku sgt melonjak gembira,so sgale apa yg aku blaja hari ni mmg masuk mata klua telinga je la kn. Haha! Sumpah x bole FOCUS! Dalam kpale asik pke KEGAIRAHAN balik kg je. Lecturer membebel ape pn aku x taw. Ish2,sgt teruk ini bdk! Weyhh..atleast aq buat2 FAHAM ape yg lecturer  aja oke!

Kt class PSYCHO td plgg x bole bla! Disbbkn ni class teaher tuk hari ni,maka semangat juang pn berkobar kobar la kn. nk Masuk dewan lecture tu punye la bahagie. Even madam x dtg lg aku da gigih pegang tombol pintu DS mmndangkn masih b’kunci. Pintu t’bukak je terus aku serbu seat plgg depan! Pelajar cemerlang harus sentiasa berada di saff hadapan oke! Haha.

Dalam DS mmg aku x konsentret la kn. Nsb baik hari ni juz jwb2 soklan je. So x payah aku susah2 belakon mcm khusyuk mndgar madam mngaja. Uihh..selamat..
Sejam lepas tu,madam kata class dismiss. Wah..heaven doe! Terus aku kemas segala ketas2 yg besepah ats meja n selit kt celah buku. Then,dgn muka CONFIDENT bajet mcm ilmu da penuh di dada,aku follow aisya kua dari DEWAN SARJANA yg terchenta.

Da kt lua baru pasan yana gn zahirah still kt dalam. So,tggu la machek 2 org tu jap kt lua. Tga duk tggu tu tiba2 tedengar Ferreira ckp,”weyh.. ATTENDANCE LIST kt sape??”. Aku pn sentap jap..dlm aty terus ckp,”eyt,td bkn aku duk dpn ke?? Selalu law aku duk dpn kn budak bakang akn bg attendance kt aku.” Terus sepontan aku check ketas2 yg aku selit kt buku tadi. OMG!! Kat aku larh!. Mencicit aku lari balek masuk DS. Madam da wat muka bengang tahap MERAH da! Aku juz mmpu hadiahkn muka seposen jela. Time tu, aku dga sape ntah ckp,”la..kat hang ka..” haishhh..aku x sengaja ar weyh!. Da la time tu de bdk class B skali. MALUUU weyhh..

On da way nk balek MAHSURI tu zahirah cite,td madam da jerit 2 kali da tanya pasal attendance class PL2A! Nk mengamuk da madam. Uish..terus aku TAKOT plus GERUN plus MALU plus SEGAN!
Menyesal terlebih eksaited hari ni. Sumpah esk x mao eksaited2 lg da. Heeeee.. J