CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 29, 2010

cerita kedai kopi

Oi2,nk cite jap pasal ape yg x mnarik hari ni. Heee..org lain selalu cite pasal benda2 yg interesting. Ko pulak sebok nk story pasal benda yg entahapehapentah! Gasak laa..ni kn blog gua.

Oke,start dr pg..pg td agak serabut cket sbb timing aku bangun lari cket. Bangun2 trus dpt jelingan tajam dari mak terSAYANGSS..mati laa..kena buang daerah lpas ni!

Lagi yang x menarik,sdg aku gigih TLG MAK AKU MASAK..*baca kuat2 ayat tu*. tgk,rajin x saya mnolong ibu mmasak d dapur?? Haha..tak2..bkn nk cita pasal tu! lg sekali..sdg aku gigih tlg mak aku masak,tiba2 dpt text dr MACHEK JIHA iaitu rumate aku yg plg kepoh. Dgn penuh semangat dan dedikasinya dia mgishytiharkn bahawasenye ELAUN SUDAH KELUAR!!! Tp mmndangkn aku bknla seorg yg mata duitan maka aku pn RILEX2 jela kn mnerima kabar berita tu. haha. Padahal eksaited gle smpy tahap terknja2. Haishh..

Ade lg yg x mnarik! Hari ni mk aku adalah sgt semangat untuk ajar aku MASAK. Menu utama hari ni ialah sambal tumis ape ntah,x igt pulak nama dy! Dan..mak aku jgk dgn tiba2 nye story mory pasal tunang dan kawen dgn aku. Ape dah jd? Mak aku mmg pelik siket lately. Semalam2 dy suruh aku masak. Hari ni cite pasal kawen plk! Oke,aku da paham..ni mesti ade org nk pinang aku! Ouh tidak! Mati laaa..*sape jela nk kt ko teya!*

Next yg x menarik..ptg td aku pegi ke klang sentral tuk mmbeli tiket balik ke MERBOK. Sangat malang bg aku sbb tiket balik pd 1/1/11 SOLD OUT! Oi..cmne aku nk balik???!! Da la aku RINDUU gile kt UiTM KEDAH tersayangss tu..*berkata dgn tipunya*. Terus aku maki hamun diri sendiri cz x beli tiket awal2! Mula2 igt nk balik kedah kul 11 pg. Tp tiket abes. Aku tnye plk kul 10.30 pg. Abes jgk! Kul 10 pg pn abes! Nk balik malam mak aku plk x bg! Sumpah aku KUCIWAA!! Tp Alhamdulillah aku d kurniakn bakat semulajadi untuk mmbuat muka seposen yg sangat mmilukn. Terus akak tiket tu kesian n kelam kabut dy carikkn sisa baki tiket tuk aku. Ahernya..dgn berkat bakat terpendam aku tu,dpt jgk aku mmiliki tiket balik pd 1/1/11 ni! Tp..kul 9 pg gerak. Weyhh..awal gile kot..x remaja la balik awal2 ni!!!

Ada lg yg x mnarik! Balik dr beli tiket aku singgah ke ECONSAVE tuk mmbeli barang dapur. Errr..mksud aku,temankn mk aku mmbeli barang dapur. Aku terJUMPA someone d sana! Cuba teka aku jmpa sapa?? MAWI?? Bukan laaa.. JUSTIN BIEBER?? Oi,melampau! Celah mana aku nk jmpa si bieber tu kt econsave! Aku jmpa RANJINI a.k.a RANJU je kot! Minah ni ex classmate aku dulu. Dy sdg gigih wat part time ketika itu. Ouh,rupanye dy tga berFORM6 skrg. Aku rasa dy x patut berFORM6 cz result dy lg gempak kot dr aku..haishhh sukahati dy la nk study ape pn! X payah sebok la teya.
.
Yg ni mmg x menarik! Sekali lg dlm sejarah idop aku,aku d malukn d dpn khalayak ramai! Tp kali ni oleh s’ekor minatang yg bernama HANJING! Aku kua je dr econsave minatang haram tu da tercegat kat dpn pintu. Terkejut beruk la aku kn. Siket je lg nk bersilat kt depan tu! alahai hanjing..mcm ko x tau je kn dr dulu kini dan selamanye aku ni mmg FOBIA tahap cicak gn ko. Da tu,x payah la nk dekat2 gn aku!! Terus aku mencicit peluk2 mak aku. Org lain yg lalu lg dkat gn minatang tu rilex je! Siap sengeh2 tgk k’terujaan aku nmpk minatang tu. Eeeee..aku sekah kang!!

Lastly,yg ni part malam..sedang aku gigih mmaksa diri utk menelaah subjk PSYCHOLOGY,tibe2 aku d bingitkn dgn suara2 sumbang terjerit2 mcm org mng satu juta! Aduhh..rupe2nye abg2 n abah aku tga bg sokongan padu dan x berbelah bagi kt team MALAYSIA! Plggg x bole bla mak aku gn kakak ipar aku pn join sekali. Terus hilang semangat aku nk study! Aku pn buat2 ar mcm pnyokong tegar MALAYSIA yg selalu mngikuti pkmbangan PIALA SUZUKI tu*btl ke nama piala tu??* . terus aku duk dpn tv gn dorg. Dorg jerit GOLLL aku pn sebok nk jerit jgk..dorg makihamun team INDON aku pn sebok2 nk maki jgk. Padahal x tau pape pn! Haha..propa x aku weyh???


Rasanya tu jela yg x mnarik hari ni. Haha! X tau da nk mrepek ape lg. Tata jela~


0 lovers: