CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 21, 2011

carta top 5!

lagi 12 hari aku akan pulang ke kampung terchenta. 
tp aku relex je,x eksaited pn.
 rasa mcm x nk balik lgsung. 
sebesar lubang cacing pn x rasa teruja.
fine!
sumpah TIPUUU!
realitinya,tiap2 hari tgk klender n kira tggl bape hari lg nk cuti.
tiap2 hari jgk tgk tiket bas yg t'simpan rapi dlm laci dgn wajah teruja.
plus tiap2 hari call mak aku n igt kn dia tuk amek aku kat klang sentral,bajet mcm aku tga on da road nak balik.
adoyai..terlebih sudah!

actually ade 5 benda yg aku sangat x sabar tuk jumpa n buat bile balik nt.
itu la pasal semangat nk balik terlebih even baru sebulan x balik.
*sebulan tu sgt lama oke!*

NO.1 
jeng..jeng..jeng..


x sabar nk jumpa mak chantek dan abah macho.
motif,nk mntak duit belanje banyak2.
haha,kuwanghaja punya ank!
x la,byk aku nk story kat mak.
pasal muet,pasal test..

NO.2..

next is makanan FREE kt umah aku a.k.a ape2 yg d masak oleh mak aku.
kalau kat kedah ni hari2 kena bajet.
x bole makan byk2 kalau nk idop lame.
tp kt umah,sume bole bedal.
plg x sabar nk jmpe is tomyam mak aku.
perhh..*sambil meleleh ayaq liuq*

NO.3....



rindu nak jd mak tiri kepada ank2 buah aku.
nak buli dan d buli oleh budak2 ni..:P

next,NO.4..


nak bergembira dgn insan2 tersayangss kat dpn tv sambil layan astro.
mmg la kt mahsuri pn de tv.
tp klu kat umah bole tgk sambil buat mcm2 aksi.
tgk tv sambil korek idong pn bole:)

NO.5...

ranking no 5 agk x bole bla. 
x pasal2 budak2 sengal ni jd tetamu jemputan kat blog aku.
yup! sgt b'harap cuti ni akn dpt hang out dgn mereka a.k.a BPB.
mereka adalah kikin,miera,dinie, eika chacha
sumpah da lame x jmpe.
asal plan nk jmpe je msti x jd! adesh..
korg,kali ni jom la meronggeng same2.
da lame x snap pict same2.
aku nk tunjuk kt korg yg aku da tggi cket! haha..
*sile t'haru tgk gmba kalian d cni*

oke,tu jerk antara yg aku da plan nk buat cuti nt.
semoga jd la plan aku tu.
ssungguhnya manusia hanya merancang,tp tuhan yg tentukn..
ahah!tibe2..





6 lovers:

neesaABDkarim said...

sumpah aku terharu weyhhhhh.
haha ;D
tapi something is not rite there.
number 5 tuh should be the very first i guess.
baru betulllll.
haha ;P

nurfatihah ahmad said...

haha! mne bole,ibu bape harus d utamekn:)

AfiqahZ said...

sumpah rindu korg seyhh ! sob sob ~

chinese new year jom :D

nurfatihah ahmad said...

jom! deal,chinese new year lepak same.
x mao JJ lg la tp:l huhu!

AfiqahZ said...

haha. yeah ! naik bosan aku dgn JJ. kah3! :D

nurfatihah ahmad said...

yep! JJ tmpat tuk bdk2 skola jerk. haha
*belagak gile