CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 9, 2011

kisah si tikus mondok

Peristiwa yg sgt m’annoyingkn! Lalu kt dpn kolej MAHLINJA td. Mmg aku t’pksa lalu situ tiap2 hari isnin cz class LAW akn d adakn d BK 1 iaitu b’dkatan dgn kolej bdk lelaki. Klu x,mmg x hingin aku nk lalu!

Masa nk balik dr class td aku jalan la kat dpn  kolej dorg tu. masa tu mmg agk ramai girls yg lalu situ. pehhhh..panas hati gua ble si tikus mondok jantan yg gatal2 tu dgn x sopannya*mksud aku sgt x sopan*mnjerit-jerit mcm org gle dr bilek dorg kt tggkt ats tu! ade tu yg siap buat bunyi TIKUS MONDOK lg!*ala..yg selalu mamat2 lepak x de keje wat klu nmpk aweks lalu*

Eeuwww..aku terus rasa mcm nk sekeh2 je mamat2 ni. hellow der,klu lu desperate sgt pn,x payah la nk ngorat pakai cara lapok yg da ketinggalan zaman plus disgusting tu! kita skrg da zaman 1 malaysia la. Pakai la cara yg intelektual sikit! Lu bajet minah2 yg lalu td bole cair ke dgn cara BODOH lu tu. adeshhh..buat maalu kaum jerk!

terus aku rasa aku x berada d UNIVERSITY. Da mcm suasana kat tepi2 kilang ke,tepi2 jalan merempit ke. Adoyai,ni la masalah bdk yg x pakai kepalahotak. Org lain nk masuk U ko pn nk jgk kn. Tp bkn nk belaja,sebok nk wat onar n cemarkn nama baik bebudak U. Kang x pasal2 org lua bg perspektif buruk pasal sume student U. Ini sume sbb manusia2 x beretika mcm lu la ni. gua xde la nk kate gua bagus der..tp at least gua bagus la siket dr lu org der..

p/s: semoga tikus2 jantan td tu d temukan dgn tikus mondok betina yg selayaknya dgn mereka. Aminnn..

0 lovers: