CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

ini entry untuk kmbalikn semangat.

Pukul bape ntah ni. Still x bole tdo. Fine! MUET,ko mmg kejam! Da la hampakn harapan aku,skang ni ko ganggu plk tdo mlm aku. Damn!

Ini adalah entry ke ntah bape ntah aku sebut pasal minatang MUET ni. Ouh,mmg aku SAYANGSS ko sgt3. Sbb tu aku asik cita pasal ko je kn. Ko je yg x pandai nk hargai aku!

Oke,setelah aku d beri kata2 perangsang oleh sahabat2 aku yg terCHENTA. Juga setelah aku menanges t’bahak2 sampai mata aku juling*over!*. juga setelah aku b’puluh kali dengar lagu INSYAALLAH dr MAHER ZAIN. Juga setelah aku tenunggg siling bilik aku ni dalam2,aku masih x dapat pulihkn semangat aku. Hampehhhhh...

aku sgt x suka perasaan mcm ni! mcm la aku x tau aku still bole cuba lg MUET ni lps ni! lg,mcm la aku x tau aku ade lg chance 3 kli untuk try lg. Dan lg,mcm la aku x tau yg aku masih ada byk masa utk improve BI aku. Da tu,yg aku nk kecoh2 DOWN apesal lak kn. Mmg nk kena sekeh bdk teya ni!

bukan la weyhhh..aku jeles je kt org2 lain yg dpt band 4 and above. Plus,aku risau x kn lepas MUET ni even afta the 3rd trial. Logic kn aku DOWN?? Ini adalah satu kerisauan yg munasabah oke!

Ouh man,ssungguhnya aku sgt mmrlukn SEMANGAT aku yg telah hilang! Bagaimnekah?? Even td sahabat2 aku da bg ceramah motivasi free,tp still x jln!
Faz kata,relax ar..kita kn byk lg masa nk try..next sem bole band 4 punye. Hari ni kita susah..esk2 kita senang plk!
Jiha kata,x pe la teya..bole cuba lg. Da rezeki kita takat tu.*sbnanye pnjg lg tp aku x igt*
Aisya ckp,relx la,arini band3 insyaAllah yg next band4 or 5.
Pkck aminn via text,ko kn still de chance. Pasni wat la elok2. X mo pike sgt ape yg ko da dpt ni. next nt wat la elok2 ye.

Thanx kawan2. Aku x kn dpt lalui kgagalan sementara ni tanpa korg!. Sila la terharu sprti mana aku terharu. Haha.

Da,diamm! X bole terus mcm ni. aku Cuma perlu tdo dan aku akn lupakn suma ni. semoga esk x de sapa2 tye result MUET aku yg HEBAT ni.klu x,mmg kena sekeh gn aku. Oke,off utk mghilgkn igtn t’hadap MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST.

p/s: ssungguhnya aku sgt pelik sbb wlupn sume pghuni bilik aku ni hya berband3,tp Cuma aku sorg je yg beria nanges mcm dunia da berakhir. Haha! Over ngat ehh..

3 lovers:

nur zahirah abdul majid said...

sabar naaa :D

h!d[@]yah said...

teya!!saba keyh..
gud luck tok nex test!!~
ak tau ko boleh pye..!!!

nurfatihah ahmad said...

thanx kawan2..:))