CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

berjalan di bumi tuhan

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

plan keji.

hari ini (semalam) pergi bermeeting sempena PRELAWRIAN's SPORT DAY.
sebagai ahli SEKRETARIAT*mcmtu kot ejanya* yg b'tauliah TERPAKSA la aku mghadirkn diri.
kau dengar tu??
TERPAKSA!! haha.

oke,segala jenis tugas utk sport day nt da pn d bahagi2 kn.
dan sebagai SEKRETARIAT yg mesra rakyat,
aku pn harus la turun padang.
kau tao tugas aku nt ape???

first, incharge bahagian game.
and second tugas ni yg paling aku SUKEEEE dan TERUJAAAAA sgt3 nk buat.
heeeee...
nak tao x ape?????


tadaaaaaaaaa...


aku bakal menjadik CAMERAWOMAN!
*tlg la teruja untuk aku!*
kau ade??

kau tengok la nanti wahai prelawrian,
semua gamba dalam camera tu akn ada muka aku!


MUAHAHAHAHA!!!!

keji punye plan!!

6 lovers:

nur zahirah abdul majid said...

tau dah. nama pun fatihah ahmad. masyaAllah.

nurfatihah ahmad said...

huhaaaa. jgn jeles:D

AfiqahZ said...

kau camerawoman !
bukan model. dush2! :P

anda di tag.
tengok tengok ;)

nurfatihah ahmad said...

arh,as long as aq pgg camera,sume bole jadik :D

oke2!

Ukhti Farziana Shaffiee dan Ukhti Safwanah Zulkifli said...

silap beso laa bg fatihah ahmad pegang kamera!!

nurfatihah ahmad said...

x la,brader hicom tu tao aq gn camera mmg x dpt d pisahkn. haha:P